• zabawtu.pl - dostawa i płatności

Realizacja zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 1-4 dni roboczych.

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie opłaty, przygotowanie zamówienia oraz dostawę towaru pod wskazany adres.
 
O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia (firma kurierska przydzielana jest losowo).

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: gls-group.eu
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: tracktrace.dpd.com.pl
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DHL, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: sprawdz.dhl.com.pl

W sytuacji stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzonej folii lub taśmy - kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W momencie stwierdzenia braków/uszkodzeń prosimy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier zobowiązany jest zaczekać aż do momentu sprawdzenia zawartości paczki.

W przypadku Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i spróbuje ponownie doręczyć zamówienie. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia, paczka wraca do Sklepu.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Płatności online
  • BLIK
  • Alior Raty
  • Przelew tradycyjny – dane do przelewu:

    WOJEK Karol Wójcik
    os. Przyjaźni 15/158
    61-688 Poznań
    Nr konta mBank S.A.: 21 1140 2004 0000 3002 8168 2844

 

bluemedia